Менеджер АЗК
WOG
Ужгород, Закарпатская область
1 днів тому
source : Jobs.org.ua

Є робота, коли це просто робота. А є робота із задоволенням у згуртованій команді однодумців. Коли любиш те, що робиш! Ми відчуваємо, коли автомобіль працює на якісному пальному і насолоджуємось цим звуком.

Ми обожнюємо аромат найкавовішої кави та смакуємо хот-догами. І ми радіємо, коли Клієнти задоволені нашою роботою. У нас дружня команда, разом ми вміємо ефективно працювати та весело відпочивати.

А ще, нас багато - уже понад 7 000! WOG - це велика Компанія, орієнтована на людей. Запрошуємо у свою команду Менеджера АЗК.

Приєднуйтесь до нас! Разом з нами :

  • Будьте впевнені у завтрашньому дні - стабільна зарплата та офіційне працевлаштування з першого дня.
  • Будьте вмотивовані - окрім фіксованої заробітної плати пропонуємо % від продажів.
  • Отримуйте приємні переваги - знижки для працівників Компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET.
  • Ставайте одразу частиною команди - наставник та колеги завжди допоможуть і підтримають у період адаптації.
  • Швидко опановуйте професію - вже маєте досвід керівника, але не знаєте нічого про нафтовий бізнес? Протягом першого місяця ми навчимо Вас всьому, що треба знати про пальне та бензовози ;)
  • Робіть кар'єру - використовуйте переваги корпоративного навчання та досягайте професійного зростання. Чим потрібно займатись на цій посаді :
  • організовувати ефективну роботу персоналу, спрямовану на забезпечення високоякісного обслуговування Клієнтів;
  • брати участь у підборі персоналу АЗК та навчанні співробітників застосуванню стандартів WOG;
  • забезпечувати приймання, зберігання та продаж нафтопродуктів, продукції WOG CAFE та товарів WOG Market;
  • вести технічну та облікову документацію, контролювати дотримання касової дисципліни;
  • виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, охорони навколишнього середовища на АЗК;
  • забезпечувати справність обладнання та устаткування;
  • контролювати роботу персоналу АЗК.? Наші очікування від майбутнього колеги :
  • досвід роботи на керівній посаді в ритейлі від 2 років (менеджер АЗК, директор магазину, керуючий кафе тощо);
  • вміє працювати з колективом, ставити завдання і забезпечувати дієвий контроль;
  • має відмінні комунікативні навички та високий рівень клієнтоорієнтованості;
  • бажання працювати та розвиватися разом з WOG. Не зволікайте - надсилайте резюме. Це лише кілька хвилин, але вони можуть змінити ваше життя! З нетерпінням чекаємо саме Ваше резюме! Команда HR WOG
  • Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява