Адміністратор -менеджер по роботі з клієнтами
Статус Ко
Киев, Ukraine
5 днів тому
source : find-job.com.ua

Центр перекладів Статус Ко - провідний в Україні постачальник лінгвістичних послуг. За 13 років роботи ми забезпечили перекладами і послугами тисячі клієнтів в широкому спектрі послуг перекладу.

Принцип нашої роботи відповідає п’яти ключовим вимогам Клієнта, це : бездоганне знання мов, комплексний підхід, оптимальні терміни, гарантія якості і конкурентна вартість послуг.

Великий виробничий потенціал, багатоступенева система контролю якості і величезний досвід управління лінгвістичними проектами дозволяють нам займати лідерські позиції на ринку.

Серед наших корпоративних клієнтів такі відомі українські та міжнародні компанії, як :

  • ПрАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ ДАРНИЦЯ ; ТОВ КПМГ-УКРАЇНА ; ТОВ ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА ; ТОВ СІКЛУМ ; ПРАТ ІДС УКРАЇНА ; ПРАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ ВІСТА ;
  • ТОВ КОВАЛЬСЬКА ІНВЕСТ ; ТОВ БЕТОН КОМПЛЕКС; ПРАТ МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ ; ПрАТ ЛЬВІВСЬКИЙ ХОЛОДОКОМБІНАТ ; ТОВ ВІНДКРАФТ КАЛАНЧАК ;
  • ТОВ КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ ; ТОВ УКРТАУЕР ; ПрАТ ВФ УКРАЇНА ; ПрАТ СКАЙ БАНК та багато інших.

    У звязку з розширенням штату ми проводимо набір на вакансію Менеджер по роботі з клієнтами . Нам потрібен ще один сильний член команди з таким же величезним бажанням приносити користь та розвиватися разом з Компанією.

    Вимоги :

  • чиста, грамотна мова;
  • багатозадачність, аналітичний склад розуму, кмітливість;
  • стресостійкість, комунікабельність, енергійність, наполегливість;
  • вміння працювати з великим обємом інформації;
  • вміння спілкуватися з клієнтами та працювати із запереченнями;
  • бажання добре заробляти.
  • Обовязки :

  • обробка звернень, консультація клієнтів, прийом замовлень; (Дзвінки, чат)
  • робота в CRM та на інших платформах (XTRF, 1С, Бінотел, JivoChat, Вчасно, Бітрікс 24)
  • підготовка ТЗ для запуску проектів, контроль виконання проектів;
  • залучення потенційних клієнтів компанії, утримання існуючих;
  • виставлення рахунків, контроль підписання актів виконаних робіт;
  • виконання плану продажів, збільшення середнього чека;
  • аналіз компаній конкурентів з метою поліпшення якості обслуговування;
  • участь в тендерах;
  • виконання доручень керівника.
  • Компанія пропонує :

  • повноцінне навчання (розкладемо все по поличках для плідної роботи);
  • офіс в Бізнес центрі ЛІВОБЕРЕЖНИЙ , поруч з метро Лівобережна;
  • офіційне оформлення згідно КЗпП;
  • гідна заробітна плата без затримок виплати, від 15 000-20 000 грн в залежності від результатів співбесіди (з / п складається із ставки + % за 3-ма показниками, верхню планку не обмежуємо), виплата 2 рази в місяць;
  • графік роботи : пн.-пт. 9-18 / 10-19;
  • 5 робочих + 2 вихідні дні;
  • випробувальний термін 3 місяці.
  • У нас Ви побачите живу Компанію, яка не відчуває кризи. Ми просто робимо те, що вміємо робити добре постійно вчимося і впроваджуємо свої знання на практиці!

    Дякуємо за приділений час!

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява