Економіст з праці
Credit Agricole
м. Київ
5 днів тому

Функціональні обов’язки :

  • Оформлення прийняття, переведення та звільнення працівників відповідно до КЗпП України;
  • Формування і ведення особових справ працівників;
  • Ведення трудових книжок;
  • Оформлення наказів про надання відпусток працівникам;
  • Своєчасне та правильне внесення даних по персоналу в електронну базу даних;
  • Подання повідомлень до Державної фіскальної служби, Центру зайнятості.

    Нам важливо :

  • Повна вища освіта;
  • Впевнений користувач ПК : MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • Володіння англійською мовою (не нижче Intermediate);
  • Відповідальність, самоорганізованість, уважність;
  • Вміння та бажання працювати в команді.

    Ми пропонуємо :

  • Фіксовану ринкову заробітну плату, річну премію за результатами роботи;
  • Соціальний пакет у відповідності до КЗпП (медичне страхування, страхування життя, відпустка 28 календарних днів);
  • Зручне розташування офісу в центрі Києва.

    Ми чекаємо на ваше резюме. Не зволікайте!

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява