Заступник фінансового директора у Миколаїв
Николаевский комбинат хлебопродуктов
Николаев,вулиця 1-а Слобідська, 122.
1 днів тому
source : find-job.com.ua

POSCO INTERNATIONAL міжнародна торгово-інвестиційна компанія. Заснована в 1967 році, компанія зі штаб-квартирою в Сеулі, Південна Корея, налічує понад 9000 людей по всьому світу.

Використовуючи міжнародну мережу, що складається з більш ніж 80 дочірніх компаній по всьому світу, ми створюємо виробничо-збутові ланцюжки в різних сферах бізнесу, включаючи сталеливарну промисловість, енергетику, сільськогосподарські товари, хімічні продукти, інфраструктуру і т.д.

MMW є членом POSCO INTERNATIONAL та є експортним зерновим терміналом, обладнаним за останнім словом техніки. Ми працюємо як термінал із 2019 року.

Термінал є нашим першим у світі експортним зерновим терміналом, і ми маємо велику мрію розширити наш сільськогосподарський бізнес в Україні.

У зв’язку з розширенням штату, на даний час відкрита вакансія заступник фінансового директора, чекаємо резюме з зазначенням бажаної заробітної плати.

Вимоги :

  • Вища економічна освіта;
  • Досвід роботи за напрямом фінанси, бухгалтерський облік, управлінський облік, аналітика від 5 років;
  • досвід роботи головним бухгалтером
  • Досвід складання корпоративної фінансової звітності у міжнародних компаніях (буде перевагою);
  • Досвід роботи з фінансовими організаціями (буде перевагою);
  • Володіння англійською мовою;
  • Відмінні знання Microsoft Excel;
  • Відміні знання програми 1С;
  • Знання національних та міжнародних стандартів обліку та звітності;
  • Відмінні аналітичні навички, уважність до деталей;
  • Стресостійкість;
  • Високий рівень відповідальності;
  • Готовність працювати в умовах багатозадачності;
  • Постійний розвиток та навчання;
  • Знання англійської мови
  • Посадові обов’язки :

  • Участь у закритті бухгалтерських баз на кінець звітного періоду, контроль за відображення усіх господарських операцій та правильністю даних в облікових системах;
  • Підготовка та складання повного обсягу корпоративної звітності за стандартами компанії, розшифровок та пояснень стосовно поданої звітності;
  • Підготовка інформації, звітів та інших доручень фінансового директора;
  • Підготовка інформації для щорічного аудиту, комунікація із зовнішніми аудиторами;
  • Автоматизація та вдосконалення процесів бухгалтерського обліку;
  • Участь у розробці внутрішніх політик та процедур;
  • Взаємодія з фінансовими установами з питань кредитування;
  • Умови роботи :

  • Офіційне працевлаштування;
  • Гідний рівень оплати праці за результатами співбесіди;
  • Графік роботи : 08 : 00 17 : 00, п’ятиденка;
  • Соціальний пакет.
  • Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Застосувати
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява