Головний фахівець Центру сервісних рішень Київського регіону Департаменту сервісних рішень
BNP Paribas
Kherson, Kherson Oblast, Ukraine
3 днів тому

Основні функціональні обов'язки :

  • прийом та обробка заявок від внутрішніх клієнтів на надання послуг в сфері відповідальності Департаменту;
  • координація участі працівників ГССіЕ в регіонах в процесі виконання заявок внутрішніх клієнтів та інших завдань, пов'язаних із забезпеченням організації, експлуатації та припинення використання приміщень банку, забезпечення майном і транспортними послугами;
  • координація виконання регламентних (періодичних) робіт, пов'язаних з підтриманням належного технічного стану приміщень, будівель, споруд, обладнання, інженерних комунікацій, рекламних конструкцій, АТМ, майна, а також забезпеченням належного санітарного, протипожежного та технічного стану об'єктів Банку (в т.

  • ч. із залученням аутсорсингових компаній);
  • організація процесу інвентаризації.

    Ми пропонуємо :

  • цікаваробота в дружній команді;
  • гіднийрівень оплати праці;
  • можливостіпрофесійного і кар'єрного розвитку.

    Вимоги до кандидата :

  • вищаекономічна або технічна освіта;
  • знання Законів України, керівних і нормативних документів, що стосуються експлуатації

  • нерухомості, обліку та руху матеріальних цінностей;
  • професійний досвід роботи не менше 2-х років;
  • особисті якості : організаційні навички, здатність до командної роботи, орієнтація на клієнта.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява