Провідний фахівець (напрямок закупівель – Real Estate) УЗД
BNP Paribas Personal Finance
Kyiv, Ukraine
3 днів тому

UKRSIBBANK BNP Paribas Group оголошує конкурс на посаду

Провідний фахівець (напрямок закупівель Real Estate) Відділу стратегічних закупівель УЗД

Основні обов'язки :

  • Здійснення закупівельної діяльності для задоволення потреб внутрішніх замовників АТ УкрСиббанк з метою виконання ними своїх функціональних обовязків та забезпечення безперервності діяльності банку.
  • Аналіз потреб в закупівлях, аналіз та участь в підготовці специфікацій на тендер.
  • Підготовка і проведення конкурсного вибору постачальників спільно з експертом з напрямку закупівель (прескрайбером) / замовником : підготовка специфікацій для товарів, робіт, послуг, які закуповуються, визначення учасників, визначення та погодження критеріїв оцінки постачальників, проведення конкурсу / тендеру.
  • Аналіз рінку, забезпечення прозорого конкурсного відбору постачальників з метою укладення найбільш вигідних для Банка контрактів з точки зору оптимізації (зменшення) витрат, мінімізації ризиків, глобалізації обсягів споживання (централізації закупівель), поліпшення якості товарів, робіт та послуг, що закупаються..
  • Управління взаємовідносинами з постачальниками та проведення переговорів з ними з метою забезпечення надійних джерел постачань та інформації про ринок та продукцію.
  • Розробка, винесення на погодження та впровадження стратегії закупівель, включаючи консолідацію закупівель для досягнення найкращої ціни, розробку та впровадження категорійних стратегій для різних категорій закупівель, проведення переговорів та заключення довгострокових контрактів для забезпечення оптимальних витрат та надійних постачань
  • Складання річного плану закупівельних заходів спільно з замовниками (користувачами) (Action plan) та забезпечення його виконання.
  • Здійснення моніторингу потреб замовників (користувачів), регулярне проведення зустрічей із замовниками (користувачами), визначення потреб щодо закупівель.
  • Здійснення моніторингу ринку (моніторинг цінових тенденцій, технологій, пропозицій і т.д.).
  • Ведення та управління базою постачальників, оптимізація кількості постачальників.
  • Відстеження ефективності закупівельних процесів, внесення та винесення на затвердження пропозицій з оптимізації процесів.
  • Регулярна оцінка та моніторинг ризиків закупівель, та постачальників, розробка, винесення на погодження та впровадження дій по зниженню / усуненню ризиків.
  • Забезпечення ретельного документування закупівельного процесу закупівель. Здійснення моніторингу ринку (моніторинг цінових тенденцій, технологій, пропозицій і т.д.)
  • Своєчасне проведення переговорів / проведення конкурсного відбору постачальників з урахуванням термінів закінчення діючих договорів.
  • Проведення переговорів з постачальниками, учасниками (-ком) конкурсу / тендеру, участь у виборі переможця конкурсу / тендера, оформлення та презентація результатів проведених тендерів на Комітеті по стандартам та закупівлям (далі Комітет).
  • Отримання від постачальників пакетів документів (правовстановлюючих і таких, що підтверджують, право і дієздатність особи, яка представляє постачальника, фінансових звітів), необхідних для укладання договорів або договорів про зміни (додаткових угод), подальша передача документів у встановленому порядку.
  • Формування фінансових і комерційних умов, предмета договору та інших умов і надання такої інформації в установленому порядку для складання договорів і подальшого погодження договорів з учасниками погодження відповідно до чинної в Банку процедури.
  • Здійснення розрахунку та моніторингу досягнутих економій та надання звітності в установленому порядку.
  • Внесення інформації в систему електронних закупівель.
  • Поширення інформації про кращі практики, інструменти, методики і досвід серед учасників міжнародного співтовариства закупівельної діяльності BNPP.
  • Складання та надання звітності в межах функціоналу підрозділу в установленому порядку.
  • Надання консультацій персоналу інших структурних підрозділів Банку в межах функціоналу підрозділу.
  • Участь у визначенні політик і процедур Відділу стратегічних закупівель (далі ВСЗ), умов та механізмів проведення закупівель.
  • Управління проектами, метою яких є покращення процесів Управління, а також удосконалення / модернізація функцій закупівельної діяльності.
  • Умови :

  • Офіційне працевлаштування;
  • 25 календарних днів відпустки;
  • Медичне страхування та страхування життя;
  • Широкі можливості професійного розвитку
  • Вимоги до кандидата :

  • Повна вища економічна / технічна освіта - спеціаліст, магістр.
  • Не менш 3 років на посаді старшого / провідного фахівця із закупівель з напрямку Real Estate (будівництво / ремонт / фасиліті / клінінг, тощо).
  • Знання англійськой мови Upper-intermediate
  • Навики проведення переговорів Professional
  • Досвідчений користувач :
  • Робота з компютером (MS Office, SAP)
  • Знання MS Excel
  • Знання тендерних майданчиків (SAP ARIBA, Smart Tender, Prozzoro та ін.)
  • Знання MS Power Point
  • Знання проектного менеджменту
  • Знання Global Standard for Procurement and Supply (CIPS), EIPM
  • Практичні знання у застосування різних методів / впровадження категорійних стратегій, покращення ефективності закупівельною діяльності (за моделлю закупівель Кралича (матриця Кралича), шахова дошка AT Kearney).
  • Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява