Customer Support Specialist
DCT
Украина, Харьков
3 днів тому
source : Jobs.ua

Skills Advanced PC user High level of English proficiency (especially written) Strong written communication skills Good analytical skills Excellent systematic problem-solving skills, ability to think outside the box Will be a plus Experience at a technical service desk / call center providing technical support Experience with online customer support services as Zendesk, Freshdesk,etc.

We offer Friendly working environment Variety of interesting projects Comfortable office near the subway in the convenient location in the downtown Unlimited amount of coffee and tea Responsibility Communication with clients with clear instructions on how to solve emerging problems.

Collection of information about unusual or specific issues to support supervisor or tech team.Send your CV - cv dct.ua

Повідомте про це
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Надіслати заяву
Моя електронна адреса
Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
Продовжити
Заява