Менеджер ЗЕД (с/г запчастини, експорт) у Тернопіль
Майер-Про, ТОВ
Тернополь, Тернопольская область
5 днів тому
source : Jobs.org.ua

Компанія MAYER-PRO , новий та амбітний проект в Україні з німецьким корінням , що спеціалізується на виробництві та продажу запчастин до с / г техніки, У ЗВ’ЯЗКУ З ВІДКРИТТЯМ ОФІСУ В М.

ТЕРНОПІЛЬ, запрошує до своєї команди кандидатів на позицію Менеджер ЗЕД (експорт) .Наші сайти : https : / / mayer-pro.com / https : / / mayer-parts.

  • de / Основні обов’язки : - організація збуту та постачання готової продукції підприємства на ринки зарубіжних країн (ЄС, Америка інші країни світу);
  • пошук іноземних суб'єктів господарювання потенційних покупців продукції підприємства;- участь в організації та проведенні переговорів з представниками іноземних суб'єктів господарювання, підготування до укладання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) на експорт продукції підприємства;
  • контроль за виконанням умов зовнішньоекономічних договорів (контрактів), як з боку підприємства, так і з боку іноземних контрагентів, вживання заходів для забезпечення своєчасного надходження коштів за відвантажену продукцію;
  • приймання замовлень на постачання продукції від іноземних покупців (визначення необхідної кількості продукції, транспортних засобів для здійснення експортного постачання, складання заявок, календарних планів / графіків відвантаження продукції на експорт);
  • контроль процесу перевезення, проходження митного контролю та митного оформлення експортних вантажів і транспортних засобів, надання необхідної інформації іноземним контрагентам;
  • прийняття участі у розгляді претензій іноземних клієнтів та споживачів;- ведення оперативного обліку обсягів відвантаженої на експорт продукції, складання та подання встановленої періодичної звітності.
  • Основні вимоги : - вища освіта;- досвід роботи на посаді фахівця або керівника ЗЕД від 2-х років;- знання англійської мови на рівні Intermediate та вище, для комунікації з партнерами;
  • юридичні навички для формування зовнішньоекономічних угод;- вміння ведення переговорів;- високий рівень самоорганізації, націленість на результат, хороші комунікативні навички, відповідальність, уважність, уміння працювати з великим обсягом інформації та документів;
  • впевнене володіння ПК (Office, Exel);.Компанія пропонує : - Конкурентоспроможний рівень виплати праці від 40000,00 грн. (ставка за результатами співбесіди+% від продажу),- компенсацію витрат за особистий автотранспорт (за необхідності);
  • офіційне оформлення відповідно до КЗпП,- корпоративний мобільний зв’язок,- соціальні гарантії відповідно до КЗпП,- можливість професійного та кар'єрного росту.
  • Якщо Вас зацікавила дана вакансія надсилайте резюме із зазначенням вакансії на e-mail : откликнуться Контактний телефон : 095 896 23 98, 067 618 40 28 Світлана.

    Надсилаючи своє резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних виключно у сфері трудових правовідносин у відповідності із чинним законодавством України.

    Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв’язок за результатами розгляду на вакансію надається протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Застосувати
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява