Компанія MAYER-PRO , новий та амбітний проект в Україні з німецьким корінням , що спеціалізується на виробництві та продажу запчастин до с / г техніки, У ЗВ’ЯЗКУ З ВІДКРИТТЯМ ОФІСУ В М.
ТЕРНОПІЛЬ, запрошує до своєї команди кандидатів на позицію Менеджер ЗЕД (експорт) .Наші сайти : https : / / mayer-pro.com / https : / / mayer-parts.
de / Основні обов’язки : - організація збуту та постачання готової продукції підприємства на ринки зарубіжних країн (ЄС, Америка інші країни світу);
пошук іноземних суб'єктів господарювання потенційних покупців продукції підприємства;- участь в організації та проведенні переговорів з представниками іноземних суб'єктів господарювання, підготування до укладання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) на експорт продукції підприємства;
контроль за виконанням умов зовнішньоекономічних договорів (контрактів), як з боку підприємства, так і з боку іноземних контрагентів, вживання заходів для забезпечення своєчасного надходження коштів за відвантажену продукцію;
приймання замовлень на постачання продукції від іноземних покупців (визначення необхідної кількості продукції, транспортних засобів для здійснення експортного постачання, складання заявок, календарних планів / графіків відвантаження продукції на експорт);
контроль процесу перевезення, проходження митного контролю та митного оформлення експортних вантажів і транспортних засобів, надання необхідної інформації іноземним контрагентам;
прийняття участі у розгляді претензій іноземних клієнтів та споживачів;- ведення оперативного обліку обсягів відвантаженої на експорт продукції, складання та подання встановленої періодичної звітності.
Основні вимоги : - вища освіта;- досвід роботи на посаді фахівця або керівника ЗЕД від 2-х років;- знання англійської мови на рівні Intermediate та вище, для комунікації з партнерами;
юридичні навички для формування зовнішньоекономічних угод;- вміння ведення переговорів;- високий рівень самоорганізації, націленість на результат, хороші комунікативні навички, відповідальність, уважність, уміння працювати з великим обсягом інформації та документів;
впевнене володіння ПК (Office, Exel);.Компанія пропонує : - Конкурентоспроможний рівень виплати праці від 40000,00 грн. (ставка за результатами співбесіди+% від продажу),- компенсацію витрат за особистий автотранспорт (за необхідності);
офіційне оформлення відповідно до КЗпП,- корпоративний мобільний зв’язок,- соціальні гарантії відповідно до КЗпП,- можливість професійного та кар'єрного росту.
Якщо Вас зацікавила дана вакансія надсилайте резюме із зазначенням вакансії на e-mail : откликнуться Контактний телефон : 095 896 23 98, 067 618 40 28 Світлана.
Надсилаючи своє резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних виключно у сфері трудових правовідносин у відповідності із чинним законодавством України.
Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв’язок за результатами розгляду на вакансію надається протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.