Консультант лінії технічної підтримки
АЦСК Україна
Київ, UA
2 днів тому

Консультант лінії технічної підтримки (Київ)

Вимоги :

  • вища освіта;
  • грамотна добре поставлена мова;
  • досвід роботи з бухгалтерськими документами та програмами буде Перевагою;
  • розуміння комп'ютерних технологій.
  • Обов'язки :

  • телефонні консультації клієнтів з технічних аспектів роботи програмного забезпечення.
  • Бажаючих взяти участь у конкурсі на заміщення цієї вакансії, просимо надсилати резюме, із зазначенням вакансії, у відділ персоналу за адресою :

    Телефон : (044) 206-72-34

    Надіслати заяву
    Додати до вподобаних
    Видалити з обраного
    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Натиснувши кнопку "Продовжити", я даю неофіційну згоду на обробку моїх даних та надсилання мені електронних сповіщень, як це описано в Політиці конфіденційності . Я можу відмовитися від моєї згоди або скасувати підписку в будь-який час.
    Продовжити
    Заява