КРКА УКРАЇНА оголошує про відкриття вакансії Спеціаліст служби IT підтримки
У КРКА УКРАЇНА :
Офіційне працевлаштування та умови роботи згідно з КЗпП (офіційна зарплата, оплачувана відпустка 28 календарних днів, оплата лікарняних листів відповідно до чинного законодавства України).
Велика професійна команда, яка постійно розвивається, вдосконалює свої знання та вміння.
Робота у системній європейській компанії.
ЧИМ БУДЕ ЗАЙМАТИСЯ?
IT підтримка користувачів, корпоративного IT-обладнання та систем
Реєстрація та обробка заявок на обслуговування та підтримку у системі ServiceDesk
Підготовка IT обладнання, встановлення та настроювання корпоративного ПЗ
Веде базу даних IT-обладнання, облік переміщень основних засобів
Модернізація офісної мережі, оновлення та контроль змін у карті мережевих підключень
Розробка інструкцій та корпоративних процедур щодо використання IT-обладнання та ПЗ для користувачів
НАШІЙ КОМАНДІ ПОТРІБНИЙ КОЛЕГА, ЩО МАЄ :
Вищу технічну освіту, бажано в галузі інформаційних технологій.
Досвід роботи на позиції ServiceDesk від 1 року.
Досвід адміністрування офісного ПЗ та систем (MS Windows 10; MS Office 2016, Citrix, ServiceDesk).
Досвід адміністрування iOS системи та додатків.
Знання основ мережевих технологій, принципів роботи локальних мереж, Active directory, GPO, Windows server лише на рівні ІТ-адміністратора.
Бажаний досвід роботи із CRM-системами.
Готовність до розширеного графіку роботи для підтримки користувачів у рамках 40 годинного робочого тижня (час в офісі, а також віддалено у разі виникнення форс-мажорних ситуацій).
Вільне володіння українською та російською мовами.
English pre-intermediate.
Швидка навчання, ініціативність та комунікабельність.
Надсилайте своє резюме і ми будемо раді бачити Вас у дружній команді КРКА!