Фахівець технічної підтримки (Service Desk, 1 лінія)
EVA, Линия магазинов
Днепр, Днепропетровская область
1 днів тому
source : Jobs.org.ua
  • Вимоги : Уміння працювати з програмами віддаленої підтримки адміністрування робочих станцій; Впевнений користувач пакету програм MS Office;
  • Базові знання MSSQL; Досвід роботи на посаді співробітника підтримки, системного адміністратора (бажано); Освіта, пов'язана з ІТ, є додатковою перевагою;
  • Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність. Обов'язки : Обробка заявок в Servise Desk : класифікація, обробка, діагностика, вирішення або передача звернень користувачів з усіх питань організації;
  • Підтримка функціонування системного та спеціального програмного забезпечення; Віддалена підтримка користувачів, виявлення і усунення неполадок.

  • Ми пропонуємо : Динамічну роботу і класну команду, яка завжди допоможе і підтримає; Надаємо можливість проходити навчання, яке оплачує компанія;
  • Є можливість вивчати англійську, німецьку, українську; Є різні клуби за інтересами; 5-ти денний робочий тиждень (11 : 00 - 20 : 00);
  • Корпоративний автобус по р-нам міста; Офіційне працевлаштування; Конкурентну з / п і завжди своєчасну виплату без затримок;
  • Оплачуваний лікарняний і відпустку 24 календарних дня; Офіс знаходиться за адресою : вул. В. Антоновича, 6.

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява