Старший специалист отдела маркетинга
Pepsico, Inc.
Киев, Украина
3 годин тому

Job Description

Компанія PepsiCo шукає талановитого Brand Manager для забезпечення розвитку і просування торгових марок у категорії напоїв.

Основні завдання та обов'язки :

  • Реалізовує активності маркетингового календаря та активації бренду для досягнення цілей AOP (NR, Vol, GP, NOPBT, SOM).
  • Приймає активну участь у розробці стратегії бренду.
  • Займається адаптацією глобальних / секторальних матеріалів категорії, а також створенням локальних.
  • Приймає участь у просуванні та позиціонуванні існуючого / нового бренду / суббренду на ринку : приймає участь у підготовці річного плану діяльності підзвітного бренду / брендів / суббрендів.
  • виконує річний план діяльності для підзвітних проектів, раніше затверджених керівником;самостійно (або разом з менеджером) лідирує повний цикл випуску на ринок нових продуктів (від етапу ідеї до виробництва готової продукції та підтримки запуску в змі та торгових каналах, включаючи всі етапи погоджень всередині компанії, об'ємне планування, забезпечення цільової рентабельності тощо);
  • приймає участь у розробці та реалізації медіа-стратегії бренду;складає технічні умови (бріфи) для рекламних та медіа-агентств;
  • аналізує ефективність розміщення медіа (спільно з медіа-відділом та агентством) за проектами;допомагає відділу з активізації продажів в реалізації промо-активностей і BTL (рекламних технологій, спрямованих безпосередньо на просування продажів);
  • розробляє, координує та реалізує PR-програми (програми на основі зв'язків з громадськістю та ЗМІ) спільно з агентством;за погодженням керівника ініціює, координує та реалізує всі спеціальні заходи з просування продукції в рамках власних проектів;
  • ініціює та координує адаптацію або створення дизайну упаковки, включаючи всі етапи погодження відповідно до процедур компанії;
  • виконує всі узгоджені проекти вчасно і в повному обсязі;
  • Проводить глибокий аналіз поточних показників, тенденцій ринку в категорії, дій конкурентів та планів прискорення бренду, створених разом із керівником.
  • Проводить оцінку маркетингової діяльності
  • Контролює маркетинговий бюджет в рамках власних проектів.
  • Співпрацює з іншими підрозділами компанії в реалізації маркетингових проектів по бренду та координує взаємодію із зовнішніми рекламними, BTL, PR та медіа-агентствами (у тому числі іноземними)
  • Забезпечує своєчасність та правильність документообігу, пов'язаного з брендами, контрактами постачальників та платежами.
  • Qualifications / Requirements

  • Освіта вища (маркетинг, економіка)Досвід роботи в сфері маркетингу (бажано в міжнародних компаніях FMCG сектору) від 2 років.
  • Досвід роботи з бізнес-процесами : маркетингове бюджетування, ведення маркетингової та рекламної діяльності, планування продажів, контроль бюджету, запуск бренду / продукту, ціноутворення, процес дизайну упаковкиСпеціальні знання та навички :

  • Аналітичні навички, легкість роботи з великою базами даних та декількома джерелами даних, вміння спрощувати і переконливо представляти складні висновки
  • Знання теорії маркетингу
  • Базові знання фінансів (P&L, структура витрат)
  • Орієнтований на результат, сильний командний гравець
  • Сильні комунікативні та презентаційні навички
  • Ініціативність і творчі здібності
  • Здатність до мультизадачності
  • Вільне володіння англійською мовою (вище середнього рівня) є обов'язковим (як письмовою, так і усною)
  • Впевнений рівень володіння ПК : MS Office, Power Point, 1C, Nielsen, тощо.
  • Relocation Eligible : Без переезда

    Job Type : Постоянный

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Застосувати
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява