Ми шукаємо нового члена команди різнобічних та досвідчених людей, які разом допомагають перетворювати компанії, на які покладається світ.
Ви станете частиною глобальних проектів для найбільших компаній світу у галузі сучасних технологічних рішень.
Обов'язки :
надання підтримки по телефону та електронною поштою,
створення квитків / категоризація / пріоритизація,
інформування про рішення або обхідний шлях німецькою мовою,
складання звітів за активними користувачами на щоквартальній основі та звірка з менеджерами.
Наш клієнт пропонує :
конкурентоспроможну заробітну плату та пільги на харчування,
цінні нагороди та заохочення, річний бонус та щоквартальні акції для кращих виконавців,
шикарне офісне середовище в одному з міст Польщі,
Безкоштовне медичне обслуговування (пакет Medicover),
спортивний абонемент Multisport + інші знижки на фітнес,
компенсація мовних курсів після випробувального терміну,
компенсація витрат на переїзд, розділена на 12 місяців відповідно до політики компанії.
Вимоги :
відмінні навички письмового та усного спілкування англійська (B2), німецька (B2 / C1) ,
готовність працювати за змінним графіком,
готовність до переїзду до Польщі,
досвід роботи у сфері обслуговування клієнтів буде перевагою.