Менеджер з продажу
RemotEmployees.
Харків.
4 днів тому
source : Работа в Харькове

Опис вакансії

Потрібен співробітник зі знанням англійської на рівні В1 і вище. Робота менеджером з продажу досить цікава та різнопланова.

Насамперед Вам необхідні знання англійської мови, уважність і, звичайно ж, комунікабельність. Наш ідеальний сейлз менеджер привітна доброзичлива особа, яка не боїться поставати перед труднощами та працювати над помилками, вміє переконувати та знаходити компроміси.

Також Вам потрібен хороший інтернет і Ви повинні завжди бути на зв'язку.

Які обов'язки виконує менеджер з продажу?

Проведення дзвінків з клієнтами

Проведення співбесід

Комунікація з клієнтом та працівниками

Ведення звітності, заповнення таблиць

Не хвилюйтесь, якщо Ви щось не вмієте - ми проводимо навчання. Навіть якщо Ви не готові відразу виходити на дзвінки, ви зможете спробувати себе в комунікації з клієнтом письмово у відділі лідогенерації.

Ми впевнені, що головне - це бажання рости та розвиватися, і допоможемо Вам у набутті досвіду роботи у сфері менеджер з продажу.

Робота віддалена, 5 днів в тиждень, робочий день - 8 год (9 : 00-18 : 00 / 15 : 00-00 : 00) + 1 год обідньої перерви.

Повідомте про це
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Застосувати
Моя електронна адреса
Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
Продовжити
Заява