Customer support manager
Favor IT
Киев, Киев
23 годин тому
source : Jobs.org.ua

Ми шукаємо представника служби підтримки для надання клієнтам інформації про послуги і продукти нашої команії та вирішення виникаючих проблем.

  • Обов’язки : - Ефективно справлятися з вхідними дзвінками;- Визначати і оцінювати потреби клієнтів;- Будувати стійкі і довірчі відносини з клієнтами за допомогою відкритого і інтерактивного спілкування;
  • Забезпечити точну, достовірну і повну інформацію, використовуючи правильні методи;- Обробляти скарги, надавати відповідні рішення і альтернативи в межах термінів і прийняття подальших заходів з метою забезпечення їх дозволу.
  • Вимоги : - Вільний усну та письмову англійську (не нижче Upper Intermediate);- Наявність швидкого інтернету і гарнітури (навушники і мікрофон)- Орієнтація на клієнта і вміння адаптуватися / реагувати на різні ситуації;
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички;- Здатність справлятися з багатозадачністю, ставити правильні пріоритети і ефективно управляти часом.
  • Ми пропонуємо : - Позмінний графік (денні та нічні зміни);- Конкурентна заробітна плата;- Комфортабельний офіс в 5-х хвилинах від метро;
  • Офіційне працевлаштування;- Повне навчання і постійне наставництво;- Молодий, доброзичливий колектив, де кожен допомагає один одному стати успішним.Вакансія НЕ технічна!
  • Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява