Стажер служби підтримки користувачів IT департаменту
Piraeus Bank
Київ, UA
2 днів тому

Хто ми?

Ми - європейський банк, 11 років успішного бізнесу в Україні, 100 років в Європі.

Регіональна мережа Піреус Банк в Україні охоплює Дніпропетровську, Київську, Львівську, Одеську, Харківську та Черкаську області.

З 2009 року зберігаємо найвищий рейтинг надійності депозитів (оцінка 5 ), присвоєний рейтинговим агентством Кредит-Рейтинг .

Кредитний рейтинг Піреус Банку в Україні за національною шкалою - uaA (стабільний) з червня 2008 року.

Що ми від Вас очікуємо :

  • Незакінчена вища освіта (мінімум 2 курси)
  • Вільне володіння комп'ютером
  • Навички у вирішенні проблем, пов'язаних з апаратним та програмним забезпеченням
  • Розуміння мережевих технологій та структури надання прав доступу
  • Загальне розуміння та наявність навичок з :

  • Встановлення, налаштування та діагностика комп'ютерного обладнанням та оргтехніки
  • Діагностика, заміна та налаштування комп'ютерних комплектуючих
  • Встановлення та заміна мережевих ліній та обладнання
  • Встановлення, налаштування та використання операційних системам та офісного програмного забезпечення
  • Встановлення та налаштування спеціалізованого банківського програмного забезпечення
  • Чим Вам доведеться займатися :

  • Встановлення / оновлення апаратного та програмного забезпечення на робочих станціях (Управління Релізами та Змінами)
  • Підтримка працездатності апаратного та програмного забезпечення (діагностика, ремонт або заміна) (Управління Змінами, Управління Потужностями, Управління Релізами)
  • Надання допомоги користувачам з вирішення питань щодо навичок використання апаратного або програмного забезпечення
  • Надання допомоги іншим співробітникам департаменту інформаційних технологій, пов'язаних з необхідністю встановлення апаратного забезпечення комунікаційних кімнат, прокладання мережі та інших засобів апаратної комунікації
  • Надання допомоги при переміщенні робочих місць співробітників банку (установка, підключення та налаштування)
  • Надання допомоги у вирішенні питань щодо встановлення спеціалізованого апаратного та програмного забезпечення
  • Надіслати заяву
    Додати до вподобаних
    Видалити з обраного
    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Натиснувши кнопку "Продовжити", я даю неофіційну згоду на обробку моїх даних та надсилання мені електронних сповіщень, як це описано в Політиці конфіденційності . Я можу відмовитися від моєї згоди або скасувати підписку в будь-який час.
    Продовжити
    Заява