Адміністратор
Новая Линия
Одесса, UA
1 днів тому

Обов'язки

  • Забезпечення ефективного інформаційного обслуговування відвідувачів;
  • Надання консультацій відвідувачам, клієнтам;
  • Прийом телефонних дзвінків клієнтів, надання необхідної інформації по телефону;
  • Вирішення організаційних питань;
  • Попередження конфліктних ситуацій та їх вирішення;
  • Прийом кореспонденції;
  • Вимоги до кандидатів :

  • Комунікабельність;
  • Здатність швидко навчатись, освоювати інформацію;
  • Вміння швидко і вичерпно надавати інформацію потенційним клієнтам;
  • Висока працездатність та стресостійкість;
  • Досвідчений користувач ПК;
  • Досвід роботи в торгових мережах, клієнт-орієнтованих підприємствах на посаді адміністратора, консультанта або оператора кол-центру від 1 року;
  • Ми пропонуємо :

  • Роботу у провідній національній компанії;
  • Біла заробітна плата і всі соціальні пільги і гарантії;
  • Кар'єрний ріст і професійний розвиток;
  • Якщо Ви комунікабельна людина, вмієте працювати з людьми, вмієте розв'язувати конфліктні ситуації, бажаєте розвиватися і рости разом з нашою компанією -

    ми чекаємо на ваше резюме на дану електронну скриньку : откликнуться

    Ми чекаємо Вас за адресою : м.Одеса, Старокиївське шосе 21-й км

    Надіслати заяву
    Додати до вподобаних
    Видалити з обраного
    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Натиснувши кнопку "Продовжити", я даю неофіційну згоду на обробку моїх даних та надсилання мені електронних сповіщень, як це описано в Політиці конфіденційності . Я можу відмовитися від моєї згоди або скасувати підписку в будь-який час.
    Продовжити
    Заява