Спеціаліст технічної підтримки користувачів (call-центр)
Askep
Львов, Ukraine
2 днів тому
source : find-job.com.ua

IT компанія Аскеп запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду спеціаліста технічної підтримки support

ASKEP.NET медична інформаційна система, комплексне рішення спрощення, покращення та оптимізації процесу співпраці лікарів та пацієнтів у медичному обслуговуванні.

Ми пропонуємо :

  • Комфортний офіс у м. Львів
  • Міцна кава
  • Навчання та постійний розвиток, збільшення ЗП.
  • Карєрне зростання в IT
  • Графік роботи 5 / 2 (пн.- пт.) з 9 : 00 до 18 : 00
  • Основні обов’язки :

  • Консультація медичних працівників щодо роботи у системі;
  • Ведення персональної звітності про виконану роботу по дзвінках;
  • Виконання поставлених задач;
  • Перевірка результатів роботи.
  • Основні вимоги :

  • Середній рівень володіння ПК вільне користування Microsoft Office Word, Excel;
  • Вільне володіння українською та російською мовами;
  • Вміння знаходити спільну мову з людьми;
  • Бажання вчитись та розвиватись;
  • Медична освіта (бажано).
  • Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява