EvoPlay міжнародна IT компанія, провідний розробник програмних продуктів та комплексних рішень для ігрової індустрії.
У зв'язку з розширенням компанії у нас відкрито вакансію Customer Support Specialist зі знанням англійської мови.
Даний спеціаліст працює у Департаменті підтримки користувачів контакт-центру компанії. Відповідає за віддалену взаємодію з користувачами, консультацію з питань технічної та фінансової частини продукту в телефонному режимі та через онлайн чат.
Вимоги :
Дуже високий рівень грамотності усної, письмової російської та англійської мов;
Знання ПК на рівні впевненого користувача;
Вміння працювати з великими обсягами інформації та готовність навчатися;
Комунікабельність;
Посидючість;
Високий рівень самоорганізації;
Досвід роботи в суміжних сферах буде перевагою.
Обов'язки :
Взаємодія з користувачами :
надання кваліфіковано-консультаційної допомоги з технічної та фінансової частини продуктів переважно в телефонному режимі;
ознайомлення користувачів з продуктами компанії, їх характеристиками, актуальними акціями та пропозиціями;
Взаємодія з іншими департаментами компанії :
передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів, отримання зворотного зв'язку з метою подальшого інформування користувачів;
інформування про виявлені проблеми або помилки на ресурсах, що підтримуються.
Ми пропонуємо :
Рівень заробітної плати вище ринкової, щомісячні бонуси за результатами роботи;
Позмінний графік роботи : 2 / 2 / 2. 2 дні робочі (денна зміна), 2 вихідні, 2 дні робочі (нічна зміна), 7 : 00 - 19 : 00, 19 : 00 - 7 : 00;
L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів, програму ротації;
self - learning бібліотеку, доступ до платних курсів;
дисконтну програму Evoplay;
групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом.
Надсилай резюме, чекаємо тебе в нашій команді!