Керівник відділу креативу та розвитку заходів популяризації продукції
МХП, агроіндустріальний холдинг
Киев, Киев
5 днів тому
source : Jobs.org.ua

МХП - провідний агроіндустріальний холдинг, лідер ринку у сегменті рослинництва та птахівництва в Україні. Наше бренд-портфоліо включає ТМ Наша Ряба , ТМ Легко , ТМ Бащинський та ряд інших.

Компанія має виробничі потужності у 14-ти регіонах країни, об'єднує більше 28 тисяч співробітників та присутня на ринках 80-ти країн світу.

  • Вимоги : Знання специфіки роботи напрямку трейд-маркетинг Знання основних видів POSM, що використовуються для просування в каналі франчайзинг Обов'язки : Приймає безпосередню участь у розробці трейд-маркетингової стратегії, забезпечує канали збуту необхідним набором BTL та Event заходів по просуванню в каналах збуту, відповідає за їх економічний ефект (святкове відкриття ТТ, майстер-класи, дегустації та взаємодіючи із суміжними підрозділами, займається плануванням та розробкою ефективних BTL та Event заходів на основі затверджених стратегій розвитку каналів продажів та розвитку брендів на рік / квартал / місяць Відповідає за своєчасне та якісне проведення BTL та Event проектів в закріпленому каналі продажів, підбір спеціалізованих агентств та промо-персоналу, ефективну взаємодію та комунікацію по проектам з регіонами та суміжними напрямками / відділами Забезпечує проведення тендерів на надання промо-послуг Оцінює економічний ефект заходів, дає рекомендації по корегуванню механік поточних акцій, планує майбутні плани по просуванню брендів з метою покращення їх ефективності Розробка методологій та стандартів проведення BTL та Event заходів Вносить пропозиції щодо введення нових інструментів і дій, які сприяють просуванню продукції з урахуванням регіональних особливостей та конкурентного середовища Приймає участь у переговорах з Клієнтами компанії стосовно планування, погодження та впровадження заходів в ТТ Клієнтів з метою стимулювання збуту продукції компанії та налагодження партнерських стосунків між компанією та Клієнтами Приймає участь у плануванні операційного бюджету, відповідає за його ефективне використання Забезпечує складання встановленої звітності, процедур та інструкцій;
  • ведення документообігу, необхідного для забезпечення промо-заходів, організовує контроль по їх впровадженню в регіонах Ми знаємо, що ти знайдеш у нашій компанії : Цікаві проекти, амбіційні задачі Динамічний розвиток - прокачаєш свої soft та hard skills Офіційне працевлаштування Конкуренту заробітну платню Сучасний офіс формату Open space 2.

    0 (обирай - де в межах офісу працювати сьогодні!) Доступ до сучасної digital-платформи розвитку з електронною бібліотекою найкращої бізнес-літератури, online-майстерками та розвиваючими курсами Зручний корпоративний трансфер від чотирьох станцій метро (Житомирська, Видубичі, Виставковий центр і Дніпро) та ж / м Троєщина Сучасний корпоративний спортзал, стоматологічний та медичний кабінети у межах офісу та багато інших речей, покликаних турбуватися про комфорт та здоров'я наших співробітників Разом робимо важливе!

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява