Администратор офиса
ООО Авто Гласс Сервіс
Житомир, Житомирская область
6 днів тому
source : Jobs.org.ua

В обов’язки входить : облік документообороту, контроль дебіторки, підготовка договорів, організація зустрічей, ведення телефонних переговорів, кадровий облік, контроль вхідної-вихідної кореспонденції, маркетинг в інтернеті.

Вимоги : відповідальність, пунктуальність, орієнтування в документообороті сучасного підприємства, впевнений комп’ютерний користувач.

Умови : графік роботи з 9-00 до 18-00, з пн -пт. офіційне працевлаштування. комфортні умови праці, дружній колектив.

Повідомте про це
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Надіслати заяву
Моя електронна адреса
Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
Продовжити
Заява