Надання підтримки рівня 1 та 1,5 (аналіз та перевірка можливих рішень).
Створення / категоризація / пріоритезація тікета.
Передача запиту до відповідної групи підтримки.
Вирішення інцидентів.
Вимоги
Навички письмового та усного спілкування англійська (мін. B2) німецька (C1) - є можливість пошуку вакансій з іншими європейськими мовами
Досвід роботи з клієнтами
Бажання вчитися - ІТ-підготовка не потрібна, навчання забезпечить необхідні технічні знання
Готовність працювати позмінно (8 годин на день, 40 годин на тиждень; дод. оплата за вечірні зміни)
Гнучкість, відкритість
Можливість релокейту до іншої країни
Що пропонує Компанія :
Конкурентна заробітна плата та бенефіти (оплата за тренажерний зал, медичне забезпечення, страхування життя, щорічні бонуси на подорожі та багато іншого)
Можливість працювати віддалено, живучи на території країни-роботодавця (необхідно відвідувати офіс лише протягом періоду навчання), а також можливість гібридної моделі роботи в майбутньому
Висока винагорода, річний бонус і щоквартальні премії для найкращих
працівників
Сучасний офіс
Навчання
Мультинаціональне середовище
Приємна та надихаюча робоча атмосфера
Мовні курси з подальшим відшкодуванням за рахунок Компанії
Корпоративні заходи
Повідомте про це
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Додати до вподобаних
Вам потрібно ввійти в свій обліковий запис, щоб додати цю роботу до обраного. Натисніть "Продовжити", щоб увійти або створити новий обліковий запис. Тоді ви зможете отримати доступ до своїх фаворитів з нашого веб-сайту або мобільного додатка neuvoo.