Service Desk Specialist with German language
Arche Consulting
Львів, UA
2 днів тому
source : grc.ua

РОБОТА ЗА КОРДОНОМ !

Обов'язки

  • Надання підтримки рівня 1 та 1,5 (аналіз та перевірка можливих рішень).
  • Створення / категоризація / пріоритезація тікета.
  • Передача запиту до відповідної групи підтримки.
  • Вирішення інцидентів.
  • Вимоги

  • Навички письмового та усного спілкування англійська (мін. B2) німецька (C1) - є можливість пошуку вакансій з іншими європейськими мовами
  • Досвід роботи з клієнтами
  • Бажання вчитися - ІТ-підготовка не потрібна, навчання забезпечить необхідні технічні знання
  • Готовність працювати позмінно (8 годин на день, 40 годин на тиждень; дод. оплата за вечірні зміни)
  • Гнучкість, відкритість
  • Можливість релокейту до іншої країни
  • Що пропонує Компанія :

  • Конкурентна заробітна плата та бенефіти (оплата за тренажерний зал, медичне забезпечення, страхування життя, щорічні бонуси на подорожі та багато іншого)
  • Можливість працювати віддалено, живучи на території країни-роботодавця (необхідно відвідувати офіс лише протягом періоду навчання), а також можливість гібридної моделі роботи в майбутньому
  • Висока винагорода, річний бонус і щоквартальні премії для найкращих
  • працівників
  • Сучасний офіс
  • Навчання
  • Мультинаціональне середовище
  • Приємна та надихаюча робоча атмосфера
  • Мовні курси з подальшим відшкодуванням за рахунок Компанії
  • Корпоративні заходи
  • Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Застосувати
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява