заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Нова державна служба України
Харьков, Ukraine
14 годин тому
source : find-job.com.ua

Кваліфікаційні вимоги

Наявність ступеня вищої освіти відповідного професійного-кваліфікаційного рівня, наприклад ’Економіст’, ’Економіка підприємства’, ’Економіка’, ’Економіка торгівлі’ і такі інші .

Досвід роботи на посадах державної служби категорій ’Б’ чи ’В’ або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Посадові обовязки

  • аналізує та узагальнює практику щодо організації бухгалтерського обліку та контролю;
  • бере участь : у розробці проектів положень, інструкцій, роз’яснень щодо планово-фінансової діяльності та бухгалтерського обліку, проектів стандартів бухгалтерського обліку основних засобів, нематеріальних активів, малоцінних предметів, матеріалів;
  • у складанні проектів річного кошторису видатків суду; у розробці та здійсненні заходів, які спрямовані на дотримання фінансової дисципліни;
  • у засіданнях тендерного комітету в частині змін до додатку до річного плану закупівель Другого апеляційного адміністративного суду;
  • веде облік, здійснює систематизацію та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності;
  • вносить пропозиції щодо вдосконалення планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку, звітності та контролю;
  • відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує начальника відділу, Голову суду та керівника апарату суду про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;
  • здійснює контроль за : цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;
  • дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна суду; правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
  • відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі) та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;
  • станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості суду; додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;
  • оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів; розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу;
  • відповідає за складення та подання до органу казначейства щомісячного звіту про заборгованість за бюджетними коштами (форма 7д) за загальним та спеціальним фондами;
  • здійснює : підготовку документів та їх реалізацію для здійснення казначейських операцій (платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань, проведення інвентаризації зобов’язань тощо);
  • наповнення єдиного веб-порталу використання публічних коштів Є- Data Договори у власному Службовому кабінеті ; контроль за використанням коштів, направлених на оплату кур’єрської доставки, експрес-пошти та поповнення маркувальної машини;
  • реєстрацію звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, в Журналі реєстрації звітів ; ведення реєстрації договорів в Журналі реєстрації договорів ;
  • оформлення довіреностей на отримання матеріальних цінностей та реєстрацію в Журналі реєстрації довіреностей ;
  • складає меморіальні ордери 8 Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами (загальний та спеціальний фонди);
  • 6к Розрахунки з різними дебіторами та кредиторами (загальний та спеціальний фонди);
  • відповідає за складення річного звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації;
  • надає відомості виплати грошових коштів до АТ КБ Приватбанк на вкладні рахунки працівників суду;
  • застосовує комп’ютерні, інші сучасні технічні засоби та технології обліково-обчислювальних робіт;
  • готує відповіді з питань обліку та звітності, господарсько - фінансової діяльності суду на запити відповідних органів та установ.
  • Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

    Безстроково.

    Строк призначення особи, яка досягла 65 річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

    Умови оплати праці

    Посадовий оклад - 7950 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, відповідно до статті 52 Закону України Про державну службу , за наявності достатнього фонду оплати праці - премія.

    Термін подачі заявок : 2021-06-15

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява