Помічник регіонального керуючого магазинів
TenTorg, ТОВ
Киев,Соборна 2в
2 днів тому
source : find-job.com.ua

Ми мережа магазинів Все від 10 грн популярні товари за мінімальними цінами

Все для дому та сімї, краси і здоров’я!

Більше 10 000 товарів на всі випадки життя

Завжди в наявності товари для кухні, побутова хімія, посуд, канцелярія, інструменти, косметика, а також багато іншого. Ми часто тішимо покупців цікавими новинками.

Шукаємо в свою команду регіонального керуючого, якщо ти молодий, активний, прогресивний, не боїшся змін та прагнешь постійного розвитку, тоді тобі до нас!

Вимоги :

  • навички ведення переговорів та ділової переписки;
  • навички планування продажів;
  • навички роботи з запереченнями;
  • навички управління людьми;
  • знання офісних програм : MS Word, Excel; 1С;
  • здатність переконувати;
  • вміння спілкуватися з людьми;
  • вміння працювати в команді;
  • вміння планувати і організовувати свій робочий день.
  • Умови роботи :

  • робота в комфортному БЦ Golden River;
  • офіційне працевлаштування після проходження випробувального терміну;
  • корпоративний мобільний зв язок;
  • достойний рівень оплати праці та професійний розвиток;
  • додоткові бонуси;
  • оплата проїзду, компенсація амортизації авто;
  • чай / кава для співробітників;
  • Обов’язки :

  • Організація, планування і координація діяльності магазинів у ввіреному регіоні;
  • Виконання планів продажу на день, місяць, рік;
  • Аналіз результатів виробничої діяльності та якості обслуговування покупців.
  • Формування потреби в замовленні товару, тісна співвпраця з відділом закупівлі.
  • Робота із контролюючими органами на ТТ.
  • Контроль дотримання персоналом магазину правил стандартів обслуговування, внутрішнього трудового розпорядку, техніки безпеки, пожежної безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни.
  • Контроль наявністі товару в залі та своєчасне інформування про потреби у поповненні товарних запасів
  • Підбір та навчання персоналу.
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.
  • Організація, проведення стажування, координація та контроль роботи нових працівників, забезпечення вдосконалення навичок штатних працівників.
  • Аналіз структури товарообігу і витрат магазину, в т.ч. фонду оплати праці, показник прибутковості.
  • Організація проведення інвентаризацій товарів та їх аналіз;
  • Раціональне використання торгівельних площ та забезпечення торговельним і технологічним обладнанням відповідно до рекомендованих норм.
  • Забезпечення високого рівня обслуговування гостей.
  • Виконання цільових показників.
  • Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Застосувати
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява