Стабільна компанія у сфері телекомунікацій в пошуках менеджера клієнтської підтримки зі знанням нідерландської мови.Ми пропонуємо : Роботу віддалено.
Офіційне працевлаштування та соціальний пакет : оплачувана відпустка 24 дні, лікарняні. Графік роботи : понеділок п’ятниця з 09 : 00 до 18 : 00 або з 10 : 00 до 19 : 00, з перервою на обід.
Конкурентну зп : Ставка + бонуси. Постійну практику в спілкування з носіями мови. Тімбілдинг та корпоратив. Вимоги : Володіння письмовою та розмовною нідерландською мовою на рівні В1 і вище.
Наявність комп’ютера / ноутбука та високошвидкісного інтернету. Вміння шукати рішення у суперечливих ситуаціях. Бажання працювати та розвиватися.
Обов’язки : Онлайн-консультація клієнтів у телефонному та письмовому режимі. Аналіз проблем, що виникають у користувача, та пошук варіантів вирішення проблеми Робота з платежами (банківські перекази, платежі за допомогою кредитної картки, повернення коштів).
Обробка даних у CRM-системі.Якщо Вас зацікавила наша вакансія, надсилайте Ваше резюме, ми Вам обов’язково передзвонимо та обговоримо всі деталі.
Контактна особа : Олеся.