Провідний аналітик відділу інвестиційного планування / Лідер функції бенчмаркінгу
Агроиндустриальный холдинг МХП
Киев, Ukraine
2 годин тому
source : find-job.com.ua

МХП - провідний агроіндустріальний холдинг, лідер ринку у сегменті рослинництва та птахівництва в Україні. Наше бренд-портфоліо включає ТМ Наша Ряба , ТМ Легко , ТМ Бащинський та ряд інших.

Компанія має виробничі потужності у 14-ти регіонах країни, обєднує більше 28 тисяч співробітників та присутня на ринках 80-ти країн світу.

Основні обов’язки :

  • Побудова системи збору та аналізу ринкових benchmarks для оцінки результатів діяльності бізнес-напрямків компанії;
  • Підбір зовнішніх benchmarks, попередній аналіз даних та порівняння з результатами МХП;
  • Обговорення попередніх результатів з керівництвом та аналітиками бізнес-напрямків МХП; фіксация домовленостей; фасилітація дій по домовленостях;
  • Налагодження регулярного моніторингу по узгоджених benchmarks;
  • Пошук та обговорення з бізнесом інсайтів для покращення результатів;
  • Створення платформи аналітичних звітів з використання Power BI;
  • Передача ведення та оновлення релевантної відбудованої аналітики бізнес напрямкам; періодичний контроль та моніторинг, continuing development
  • Приклади таких benchmarks :
  • динаміка цін на мясо птиці на інші продукти харчування на ринку Украіни
  • рівень та динаміка цін на продукти-аналоги на експортних ринках по регіонах
  • Основні вимоги :

  • Вища освіта (економіка, фінанси тощо)
  • Досвід ведення глибокого різностороннього аналізу івестиційних проектів від 3х років
  • Англійська мова рівень advanced;
  • Практичний досвід візуалізації даних з використанням Power BI;
  • Аналітичний склад мислення,
  • Навички фасилітації проектів / процесів;
  • Проактивність;
  • Здатність вести ефективні та результативні комунікації на всіх рівнях прийняття рішень; Системність;
  • Відкритість до змін
  • Ми знаємо, що ти знайдеш у нашій компанії :

  • Цікаві проекти, амбіційні задачі;
  • Динамічний розвиток - прокачаєш свої soft та hard skills;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкуренту заробітну платню;
  • Сучасний офіс формату Open space 2.0 (обирай - де в межах офісу працювати сьогодні!);
  • Доступ до сучасної digital-платформи розвитку з електронною бібліотекою найкращої бізнес-літератури, online-майстерками та розвиваючими курсами;
  • Зручний корпоративний трансфер від чотирьох станцій метро (Житомирська, Видубичі, Виставковий центр і Дніпро) та ж / м Троєщина
  • Сучасний корпоративний спортзал, стоматологічний та медичний кабінети у межах офісу та багато інших речей, покликаних турбуватися про комфорт та здоровя наших співробітників.

    Разом робимо важливе!

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява