Бухгалтер з обліку основних засобів
«Відділ Кадрів» (ФОП Жук Ірина Василівна)
Украина, Березань
6 днів тому
source : Jobs.ua
  • Вимоги, побажання : - Досвід роботи із ПСБО7 " Основні засоби", МСБО 16 "Основні засоби";- знання стандартів бухгалтерського обліку, чинного законодавства по регулюванню банківського обліку;
  • знання статистичної звітності по розділу бухгалтерського обліку " Основні засоби";- знання програми 1С, робота у Word, Excel;
  • уміння аналізувати базу данних.Обов&#;язки : - Здійсненювати облік відповідно до типових форм з обліку та списання ОЗ;- щомісячно здійснювати нарахування амортизації необоротних активів;
  • вести облік орендованих необоротних активів та здійснювати контроль за правильністю ведення данного обліку в регіонах компанії;
  • щоденно здійснювати облік витрат на ремонти ( поточний, капітальний, модернізація) відповідно до первинних документів ( в межах компетенції).
  • По мірі необхідності формувати первинну вартість необоротних активів та контролювати її достовірність.З дійснювати контроль за правильністю та своєчасністю ведення бухгалтерського обліку по данному напрямку в регіонах;
  • Виконувати рішення постійно діючої комісії з введеня та виведення з експлуатації основних засобів та інших необоротних активів;
  • здійснювати облік витрат на капітальне будівництво, дообладнання, реконтрукцію, модернізацію згідно з первинними документами;
  • контролювати переміщення необоротних активів між структурними підрозділами та матеріально- відповідальними особами;-брати участь у проведенні інвентеризації необоротних активів компанії, складати порівняльні відомості та по наслідках інвентеризації ініціювати подання пропозицій щодо результатів інвентерізації та вжиття відповідних заходів по обліку активів;
  • здійснювати звірки з контрагентами по заборгованностяхза отримані та реалізовані активи;- формувати довідки, щодо основних засобів, які виділені у заству;
  • давати оперативні вказівки бухгалтерам бухгалтерської службитовариства щодо усунення виявлених порушень та недоліків, проведення щоденних контрольних перевірок виконаних робіт, по визначееному напрямку бухгалтерського обліку, в автоматизованій системі 1С;
  • складати статистичну та фінансову звітність щодо результату обліку необоротних активів;-надавати до фіскальних органів в межах чинного законоавства , матеріали для провелення зустрічних звірок.
  • Умови : - графік роботи 8-17, 5 / 2, офіційне працевлаштування.

    Повідомте про це
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Застосувати
    Моя електронна адреса
    Клацнувши по кнопці "# кнопка", я даю згоду neuvoo на обробку моїх даних та надсилання сповіщень електронною поштою, як це детально описано в Політиці конфіденційності neuvoo. Я можу будь-коли відкликати свою згоду або скасувати підписку.
    Продовжити
    Заява