Заступник директора магазину
ЕКО МАРКЕТ
Острог
4 днів тому

Функціональні обов'язки :

  • Виконання планових показників;
  • Підготовка і здача звітності;
  • Аналіз асортименту, аналіз продажів;
  • Управління персоналом магазину (постановка та контроль задач, розвиток персоналу, облік робочого часу, складання та контроль графіків).
  • Вимоги до кандидатів :

  • Вища або середньо-технічну освіту (в сфері торгівлі буде перевагою);
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року (обов'язково);
  • Знання сучасних технологій та принципів роздрібної торгівлі;
  • Хороші навички аналізу даних;
  • Знання основ мерчендайзингу, обліку товару;
  • Знання основ економіки підприємства, бюджетування, маркетингу;
  • Уміння управляти колективом.
  • Особистісні якості :

  • Відповідальність;
  • Хороші навички управлінця;
  • Комунікабельність;
  • Стресостійкість.
  • Умови роботи :

  • Офіційне оформлення з першого дня роботи;
  • Перспективу кар'єрного і професійного зростання;
  • Безкоштовне навчання;
  • Конкурентоспроможний рівень заробітної плати.
  • Якщо Вас зацікавила дана вакансія, і Ви відповідаєте вимогам, будь ласка, надсилайте своє резюме з побажаннями щодо рівня заробітної плати.

    Резюме розглядаємо протягом 14 днів.

    Надіслати заяву
    Додати до вподобаних
    Видалити з обраного
    Надіслати заяву
    Моя електронна адреса
    Натиснувши кнопку "Продовжити", я даю неофіційну згоду на обробку моїх даних та надсилання мені електронних сповіщень, як це описано в Політиці конфіденційності . Я можу відмовитися від моєї згоди або скасувати підписку в будь-який час.
    Продовжити
    Заява